benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım bilmemek değil öğrenmemek ayıp,
bu linke tıkla; https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
aşağıdaki "rep bildirgeçi" düğmesinede tıklarsan, kim ne rep vermiş görürsün..
birde forumu zan altında bırakma,
Valla bana ilk mesajımda -rep verildi.Verenin adı yazmadığı için kim verdi diye sordum o zaman bana normal üyeler kimin verdiğini göremez para verip gold üye ol o zaman görürsün dediler.Sen paralı üye olduğun için görüyosundur.