canım bilmemek değil öğrenmemek ayıp,
bu linke tıkla;
https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
aşağıdaki
"rep bildirgeçi" düğmesinede tıklarsan, kim ne rep vermiş görürsün..
birde forumu zan altında bırakma,
(Bu mesajdan sonra merak ediyorum kaç kişi -rep verecek.Durup duruken -rep veriyolar ama korkudan adlarını yazmıyolar.Kimin verdiğini öğrenmek için gold üye olmak gerekiyomuş.İyi kazanç kapısı valla.Ne dolaplar dönüyor...)