Alıntı
adtech yeni kullananlardayım çok iyi para veriyor
Fazla uçmuşsun.Tık başı 0,01 veriyor ne fazlası.Resmen bedavaya reklam yayınlatıyor fazla veriyomuş.Onu sitene koymaya değmez siteyi temiz tutmuş olursun hem..

(Bu mesajdan sonra merak ediyorum kaç kişi -rep verecek.Durup duruken -rep veriyolar ama korkudan adlarını yazmıyolar.Kimin verdiğini öğrenmek için gold üye olmak gerekiyomuş.İyi kazanç kapısı valla.Ne dolaplar dönüyor...)