resimdekini okudunmu acaba .. orda ne yapman gerektiğini diyor sana . faturayı yollamazsan ödemede alamazsın .. fatura kesebiliorum demişsin. yolla faturayı yollasınlar parayı..
adtech yeni kullananlardayım çok iyi para veriyor. demişsin benim görüşüm ise bence vermiyor .. o reklamları siteye koymaya değmez.. kaldırdım tüm reklamları ben paramı da aldım ama ..