• 22-05-2008, 16:32:31
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.

    Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
    Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.
    AdTech 3 cente çıkarsın. Adsense'in yerine tercih edeceğim. Bir de Adsense'deki gibi site filtreleme özelliği olursa, daha bir güzel olacak.
  • 22-05-2008, 17:18:02
    Ben Beğenmedim Reklamstore bile ondan iyi
  • 22-05-2008, 21:45:04
    CPC Gösterim: 432
    CPC Tıklamalar: 2

    Gösterim var tık yok anlamadım gitti.
  • 22-05-2008, 21:49:02
    cnone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Beğenmedim Reklamstore bile ondan iyi
    Sistemi, işleyişi, çalışma prensiplerini bilen birisi olarak adtech bu işi başaracak.

    bir süre sonra iyice iyileştirmeye gidecekler tıklamaları.

    Muhtemelen reklamveren panelinin gelmesiyle birlikte olacaktır.
  • 22-05-2008, 21:56:40
    ben 2 sitemden adsenseyi kaldırdım adtech koydum adsenseden iyi kazandırıyor. adsensede 110 tık 98 cent adtech 96 tık 96 cent
  • 22-05-2008, 22:00:29
    Alıntı
    Bir de Adsense'deki gibi site filtreleme özelliği olursa, daha bir güzel olacak
    Zaten 4-5 tane ringofon reklamı var başka bişey yok.Neyi filtreleyeceksin*?
  • 22-05-2008, 22:16:24
    Üyeliği durduruldu
    enkass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2 sitemden adsenseyi kaldırdım adtech koydum adsenseden iyi kazandırıyor. adsensede 110 tık 98 cent adtech 96 tık 96 cent

    o siteden siteye değişir dünki kazancım ;

    Gösterim
    15.383

    Tıklama
    69

    Kazanç
    9,65 $

    Adsensenin yerini hiç birşey tutamaz , bunu sizde iyi biliyorsunuz
  • 22-05-2008, 22:28:19
    Serenity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o siteden siteye değişir dünki kazancım ;
    Gösterim
    15.383
    Tıklama
    69
    Kazanç
    9,65 $
    Adsensenin yerini hiç birşey tutamaz , bunu sizde iyi biliyorsunuz
    Adtech şu anda hala beta olan (çoğu google serviside betadır aslında ), daha reklamveren paneli devreye girmemiş bir sistemdir,
    Oda olacak, sabretmeye değer.
  • 29-05-2008, 22:37:30
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adtech şu anda hala beta olan (çoğu google serviside betadır aslında ), daha reklamveren paneli devreye girmemiş bir sistemdir,
    Oda olacak, sabretmeye değer.
    ama onun öncesinde zorlu görevi tamamlamaları lazım. milleti spam reklamlarla adsense'ten uzaklaştırma... oluyor o da yavaş yavaş