cnone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Beğenmedim Reklamstore bile ondan iyi
Sistemi, işleyişi, çalışma prensiplerini bilen birisi olarak adtech bu işi başaracak.

bir süre sonra iyice iyileştirmeye gidecekler tıklamaları.

Muhtemelen reklamveren panelinin gelmesiyle birlikte olacaktır.