Adtech
173
●13.845
- 10-05-2008, 08:49:37ne kullanım nede servis dışıMarmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bu hatayı sadece biz değil bütün herkes alıyor.
ilgilenilmesini talep ediyorum. - 10-05-2008, 08:51:28O hata ekranının bir adet screen'i ile, deneme yaptığınız numarayıRDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortak@adtech.com.tr adresine yollarsanız ilgileniyorlar. Sonuçta kod gelmezse ne siz nede kendileri kazanç sağlamayamazlar
- 14-05-2008, 01:30:38kaç gün oldu ödeme isteyeli ?FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde 2 sorum var,
ödeme istemek için alt limit ney ,
ödeme alan var mı
