• 09-05-2008, 21:12:51
    Denediğin hattın yenimi, kaç aylık nedir ne değildir ?
  • 09-05-2008, 21:14:15
    Üyeliği durduruldu
    bende farkettim, aşağıdaki gibi diyor

    Bu servisten faydalanamazsınız. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerini arayınız.
  • 09-05-2008, 22:23:35
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende farkettim, aşağıdaki gibi diyor
    Bu servisten faydalanamazsınız. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerini arayınız.
    aynen böyle.
  • 10-05-2008, 02:32:47
    arayın hocam sizde
  • 10-05-2008, 04:44:45
    Üyeliği durduruldu
    çok ilginç neden öyle diyo acaba
  • 10-05-2008, 08:49:37
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme için yazdığınız numara kullanım dışı, servis dışı ise bahsettiğiniz hatayı alırsınız.
    ne kullanım nede servis dışı

    bu hatayı sadece biz değil bütün herkes alıyor.
    ilgilenilmesini talep ediyorum.
  • 10-05-2008, 08:51:28
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kullanım nede servis dışı
    bu hatayı sadece biz değil bütün herkes alıyor.
    ilgilenilmesini talep ediyorum.
    O hata ekranının bir adet screen'i ile, deneme yaptığınız numarayı
    ortak@adtech.com.tr adresine yollarsanız ilgileniyorlar. Sonuçta kod gelmezse ne siz nede kendileri kazanç sağlamayamazlar
  • 10-05-2008, 12:45:09
    şu bedava telefon reklamı yayınlıyorum bide tık başına. ikiside çalışıyor. hem telefon için satış yaptım hem tık başı sayılıyor. bi sorun görmedim ben.

    lakin tek sorun şu ödenmemiş para ödenmiş gibi gösteriliyor :/
  • 14-05-2008, 01:30:38
    FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lakin tek sorun şu ödenmemiş para ödenmiş gibi gösteriliyor :/
    kaç gün oldu ödeme isteyeli ?

    birde 2 sorum var,

    ödeme istemek için alt limit ney ,
    ödeme alan var mı