Konu
Adtech
10-05-2008, 12:45:09
#152
FOXXLY
şu bedava telefon reklamı yayınlıyorum bide tık başına. ikiside çalışıyor. hem telefon için satış yaptım hem tık başı sayılıyor. bi sorun görmedim ben.
lakin tek sorun şu ödenmemiş para ödenmiş gibi gösteriliyor :/