Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adtech şu anda hala beta olan (çoğu google serviside betadır aslında ), daha reklamveren paneli devreye girmemiş bir sistemdir,
Oda olacak, sabretmeye değer.
ama onun öncesinde zorlu görevi tamamlamaları lazım. milleti spam reklamlarla adsense'ten uzaklaştırma... oluyor o da yavaş yavaş