2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.
Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.
AdTech 3 cente çıkarsın. Adsense'in yerine tercih edeceğim. Bir de Adsense'deki gibi site filtreleme özelliği olursa, daha bir güzel olacak.