Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adtech
173
●13.845
- 22-05-2008, 16:32:31AdTech 3 cente çıkarsın. Adsense'in yerine tercih edeceğim. Bir de Adsense'deki gibi site filtreleme özelliği olursa, daha bir güzel olacak.
- 22-05-2008, 21:49:02Sistemi, işleyişi, çalışma prensiplerini bilen birisi olarak adtech bu işi başaracak.cnone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir süre sonra iyice iyileştirmeye gidecekler tıklamaları.
Muhtemelen reklamveren panelinin gelmesiyle birlikte olacaktır. - 22-05-2008, 22:16:24Üyeliği durdurulduenkass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o siteden siteye değişir dünki kazancım ;
Gösterim
15.383
Tıklama
69
Kazanç
9,65 $
Adsensenin yerini hiç birşey tutamaz , bunu sizde iyi biliyorsunuz
- 22-05-2008, 22:28:19Adtech şu anda hala beta olan (çoğu google serviside betadır aslındaSerenity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
), daha reklamveren paneli devreye girmemiş bir sistemdir,
Oda olacak, sabretmeye değer. - 29-05-2008, 22:37:30ama onun öncesinde zorlu görevi tamamlamaları lazım. milleti spam reklamlarla adsense'ten uzaklaştırma... oluyor o da yavaş yavaşHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle