• 03-01-2025, 13:31:55
    #1
    Pazartesi günü başvurdum bugün cuma oldu hala taşıma yapamadılar, e devlet üzerinden onay verdik taşıma ile ilgili bana hala eski servis sağlayıcınız onay vermedi diyorlar, eski internet şirketi bu sabah hattı kapattı kaldık öyle, başvuru yaparken hiç kesinti olmadan taşıyacağız demişti temsilci, müşteri hizmetleri deki kadınların zaten konuşma tarzı berbat tavsiye etmiyorum hiç bulaşmayın


    Edit
    Şikayetvara şikayet açtıktan 2 saat içinde sorun çözüldü aktif ettiler, şuan için bir sorun yok
  • 03-01-2025, 13:37:38
    #2
    Bende ilk bu firmaya geçeyim dedim de baktım 3 4 gün geçti ses seda yok. Dedim daha geçmeden böyle yapan firma geçince ne yapar. Sonrasında 3 saat içinde Turknete geçişim tamamlandı.
  • 03-01-2025, 13:38:51
    #3
    NetGSM çok memnunum ben şuanda. Sizin eski servis sağlayıcınız onay vermiyorsa yokuşa sürüyorsa bunda NetGSM'nin suçu yoktur. Tekrar iki tarafında müşteri temsilcisini arayın.
  • 03-01-2025, 13:39:21
    #4
    omerfaruk_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilk bu firmaya geçeyim dedim de baktım 3 4 gün geçti ses seda yok. Dedim daha geçmeden böyle yapan firma geçince ne yapar. Sonrasında 3 saat içinde Turknete geçişim tamamlandı.
    Bu saatten sonra değiştirme şansım olur mu? Başka firmaya geçince 3 ay taşıma yapılmıyor diye biliyorum
  • 03-01-2025, 13:40:50
    #5
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NetGSM çok memnunum ben şuanda. Sizin eski servis sağlayıcınız onay vermiyorsa yokuşa sürüyorsa bunda NetGSM'nin suçu yoktur. Tekrar iki tarafında müşteri temsilcisini arayın.
    Eski tarafı aradım bizden onay almıyorlar dedi, zaten siz e devletten onay verince biz müdahale edemiyoruz dedi, benim işlemi unuttular büyük ihtimalle o yüzden böyle söylüyorlar
  • 03-01-2025, 13:44:23
    #6
    mert252 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski tarafı aradım bizden onay almıyorlar dedi, zaten siz e devletten onay verince biz müdahale edemiyoruz dedi, benim işlemi unuttular büyük ihtimalle o yüzden böyle söylüyorlar
    Biraz zayıf bir firma gibi geldi hocam. Comnet bile böyle değildi. Bende de aynı süreç olunca direk Türknete geçtim. Onlar henüz aktivasyon aşamasına gelmediği için sorun olmaz direk başka firmaya geçebilirsiniz. Bende bir sorun olmamıştı.
  • 08-01-2025, 00:47:01
    #7
    Ben şeyi merak ediyorum Comnet fiber hizmetinden çekildikten sonra hattımızı Turknete taşıdık ilk 2 ay ücretsiz verdiler peki 2. ay başka firmaya geçebilir miyiz? Yani şu 3 ay bekleme zımpırtısı varya onun için soruyorum bunu deneyen oldu mu?
  • 14-01-2025, 06:03:29
    #8
    Taşıma aşamasını bilemem ancak ben kullanıyorum memnunum açarken de bir sorun yaşamamıştım