Pazartesi günü başvurdum bugün cuma oldu hala taşıma yapamadılar, e devlet üzerinden onay verdik taşıma ile ilgili bana hala eski servis sağlayıcınız onay vermedi diyorlar, eski internet şirketi bu sabah hattı kapattı kaldık öyle, başvuru yaparken hiç kesinti olmadan taşıyacağız demişti temsilci, müşteri hizmetleri deki kadınların zaten konuşma tarzı berbat tavsiye etmiyorum hiç bulaşmayın
Edit
Şikayetvara şikayet açtıktan 2 saat içinde sorun çözüldü aktif ettiler, şuan için bir sorun yok
Netgsm ev İnterneti taşıma rezaleti
7
●280
- 03-01-2025, 13:37:38Bende ilk bu firmaya geçeyim dedim de baktım 3 4 gün geçti ses seda yok. Dedim daha geçmeden böyle yapan firma geçince ne yapar. Sonrasında 3 saat içinde Turknete geçişim tamamlandı.
- 03-01-2025, 13:38:51NetGSM çok memnunum ben şuanda. Sizin eski servis sağlayıcınız onay vermiyorsa yokuşa sürüyorsa bunda NetGSM'nin suçu yoktur. Tekrar iki tarafında müşteri temsilcisini arayın.
- 03-01-2025, 13:39:21Bu saatten sonra değiştirme şansım olur mu? Başka firmaya geçince 3 ay taşıma yapılmıyor diye biliyorumomerfaruk_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2025, 13:40:50Eski tarafı aradım bizden onay almıyorlar dedi, zaten siz e devletten onay verince biz müdahale edemiyoruz dedi, benim işlemi unuttular büyük ihtimalle o yüzden böyle söylüyorlarmehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2025, 13:44:23Biraz zayıf bir firma gibi geldi hocam. Comnet bile böyle değildi. Bende de aynı süreç olunca direk Türknete geçtim. Onlar henüz aktivasyon aşamasına gelmediği için sorun olmaz direk başka firmaya geçebilirsiniz. Bende bir sorun olmamıştı.mert252 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2025, 00:47:01Ben şeyi merak ediyorum Comnet fiber hizmetinden çekildikten sonra hattımızı Turknete taşıdık ilk 2 ay ücretsiz verdiler peki 2. ay başka firmaya geçebilir miyiz? Yani şu 3 ay bekleme zımpırtısı varya onun için soruyorum bunu deneyen oldu mu?