NetGSM çok memnunum ben şuanda. Sizin eski servis sağlayıcınız onay vermiyorsa yokuşa sürüyorsa bunda NetGSM'nin suçu yoktur. Tekrar iki tarafında müşteri temsilcisini arayın.