Pazartesi günü başvurdum bugün cuma oldu hala taşıma yapamadılar, e devlet üzerinden onay verdik taşıma ile ilgili bana hala eski servis sağlayıcınız onay vermedi diyorlar, eski internet şirketi bu sabah hattı kapattı kaldık öyle, başvuru yaparken hiç kesinti olmadan taşıyacağız demişti temsilci, müşteri hizmetleri deki kadınların zaten konuşma tarzı berbat tavsiye etmiyorum hiç bulaşmayın
Edit
Şikayetvara şikayet açtıktan 2 saat içinde sorun çözüldü aktif ettiler, şuan için bir sorun yok