mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NetGSM çok memnunum ben şuanda. Sizin eski servis sağlayıcınız onay vermiyorsa yokuşa sürüyorsa bunda NetGSM'nin suçu yoktur. Tekrar iki tarafında müşteri temsilcisini arayın.
Eski tarafı aradım bizden onay almıyorlar dedi, zaten siz e devletten onay verince biz müdahale edemiyoruz dedi, benim işlemi unuttular büyük ihtimalle o yüzden böyle söylüyorlar