Eski tarafı aradım bizden onay almıyorlar dedi, zaten siz e devletten onay verince biz müdahale edemiyoruz dedi, benim işlemi unuttular büyük ihtimalle o yüzden böyle söylüyorlar
Biraz zayıf bir firma gibi geldi hocam. Comnet bile böyle değildi. Bende de aynı süreç olunca direk Türknete geçtim. Onlar henüz aktivasyon aşamasına gelmediği için sorun olmaz direk başka firmaya geçebilirsiniz. Bende bir sorun olmamıştı.