• 15-02-2021, 17:38:02
    #19
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek hayatta r10'da ki puanın bir önemi yok benim için r10'da üyeliği olan birinden öte değilsiniz.. Bu kafa ile çok beklersiniz.. Biraz daha bakının kesin biri size önce iş sonra para diye iş yapacaktır. Komik şey sizi..
    Hocam siz 1 aylık bile üye değilsiniz bahsettiğiniz üye 2 aylık üye Gold üyeliği mevcut R10nette kurallar böyle daha yeni üyesiniz - olarak negatif puanıniz mevcut kimse size para verip sonra iş yap demez burasi R10 kurallara tekrar bakmanızı tavsiye ederim yoksa çok burda kalamıcaksiniz.
  • 15-02-2021, 17:49:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Canolg1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz 1 aylık bile üye değilsiniz bahsettiğiniz üye 2 aylık üye Gold üyeliği mevcut R10nette kurallar böyle daha yeni üyesiniz - olarak negatif puanıniz mevcut kimse size para verip sonra iş yap demez burasi R10 kurallara tekrar bakmanızı tavsiye ederim yoksa çok burda kalamıcaksiniz.
    Benden önce iş sonra para diyen birine r10'un kuralları dediğini yapmak zorundasın diye bir kaide koşmuyor diye düşünüyorum. Dışarıda önce ödemesini yapıp sonra işi yaptıran onlarca kişi var zaten benim işim benim kurallarım kanaatindeyim kimse bana eksi trade in var o nedenle önce işi yapacaksın diyemez nihayetinde yapmam ben de ne gerek var değil mi bir iş olmaz diğer iş olur. Bana buradan değil de Instagram'dan ulaşsaydınız nasıl ki önceden ödemenizi yapacaktınız burada da aynı şekilde.
  • 15-02-2021, 17:58:05
    #21
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden önce iş sonra para diyen birine r10'un kuralları dediğini yapmak zorundasın diye bir kaide koşmuyor diye düşünüyorum. Dışarıda önce ödemesini yapıp sonra işi yaptıran onlarca kişi var zaten benim işim benim kurallarım kanaatindeyim kimse bana eksi trade in var o nedenle önce işi yapacaksın diyemez nihayetinde yapmam ben de ne gerek var değil mi bir iş olmaz diğer iş olur. Bana buradan değil de Instagram'dan ulaşsaydınız nasıl ki önceden ödemenizi yapacaktınız burada da aynı şekilde.
    Hocam şuan R10 net formundasiniz hatırlatmak isterim tabiki yapmak zorunda degiliwiniz ancak konu baltalamakta ban sebebidir önceki mesajlarda ben iş yapmiyorsam kimse yapmasin yazmışınız ceza alabiceğinizi bilmenizi isterim burda işler sizin istediğiniz gibi dönmüyor İyi forumlar.
    @Report;
  • 15-02-2021, 17:59:06
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Canolg1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan R10 net formundasiniz hatırlatmak isterim tabiki yapmak zorunda degiliwiniz ancak konu baltalamakta ban sebebidir önceki mesajlarda ben iş yapmiyorsam kimse yapmasin yazmışınız ceza alabiceğinizi bilmenizi isterim burda işler sizin istediğiniz gibi dönmüyor İyi forumlar.
    @Report;
    Trade puanı yetersiz ve konu açmış. Ben konu açtığımda nasıl moderatörler kapatıyorsa bu konuyu da hızlıca kapatmalı.
  • 15-02-2021, 19:24:15
    #23
    Hocam benim kapandı ama maili hatırlamıyorum acaba açmak mümkün mü mümkünse fiyatı nedir