Benden önce iş sonra para diyen birine r10'un kuralları dediğini yapmak zorundasın diye bir kaide koşmuyor diye düşünüyorum. Dışarıda önce ödemesini yapıp sonra işi yaptıran onlarca kişi var zaten benim işim benim kurallarım kanaatindeyim kimse bana eksi trade in var o nedenle önce işi yapacaksın diyemez nihayetinde yapmam ben de

ne gerek var değil mi bir iş olmaz diğer iş olur. Bana buradan değil de Instagram'dan ulaşsaydınız nasıl ki önceden ödemenizi yapacaktınız burada da aynı şekilde.
Hocam şuan R10 net formundasiniz hatırlatmak isterim tabiki yapmak zorunda degiliwiniz ancak konu baltalamakta ban sebebidir önceki mesajlarda ben iş yapmiyorsam kimse yapmasin yazmışınız ceza alabiceğinizi bilmenizi isterim burda işler sizin istediğiniz gibi dönmüyor İyi forumlar.
@Report;