Hocam siz 1 aylık bile üye değilsiniz bahsettiğiniz üye 2 aylık üye Gold üyeliği mevcut R10nette kurallar böyle daha yeni üyesiniz - olarak negatif puanıniz mevcut kimse size para verip sonra iş yap demez burasi R10 kurallara tekrar bakmanızı tavsiye ederim yoksa çok burda kalamıcaksiniz.
Benden önce iş sonra para diyen birine r10'un kuralları dediğini yapmak zorundasın diye bir kaide koşmuyor diye düşünüyorum. Dışarıda önce ödemesini yapıp sonra işi yaptıran onlarca kişi var zaten benim işim benim kurallarım kanaatindeyim kimse bana eksi trade in var o nedenle önce işi yapacaksın diyemez nihayetinde yapmam ben de

ne gerek var değil mi bir iş olmaz diğer iş olur. Bana buradan değil de Instagram'dan ulaşsaydınız nasıl ki önceden ödemenizi yapacaktınız burada da aynı şekilde.