Hocam şuan R10 net formundasiniz hatırlatmak isterim tabiki yapmak zorunda degiliwiniz ancak konu baltalamakta ban sebebidir önceki mesajlarda ben iş yapmiyorsam kimse yapmasin yazmışınız ceza alabiceğinizi bilmenizi isterim burda işler sizin istediğiniz gibi dönmüyor İyi forumlar.
@Report;
Trade puanı yetersiz ve konu açmış. Ben konu açtığımda nasıl moderatörler kapatıyorsa bu konuyu da hızlıca kapatmalı.