Gerçek hayatta r10'da ki puanın bir önemi yok benim için r10'da üyeliği olan birinden öte değilsiniz.. Bu kafa ile çok beklersiniz.. Biraz daha bakının kesin biri size önce iş sonra para diye iş yapacaktır. Komik şey sizi..
Hocam siz 1 aylık bile üye değilsiniz bahsettiğiniz üye 2 aylık üye Gold üyeliği mevcut R10nette kurallar böyle daha yeni üyesiniz - olarak negatif puanıniz mevcut kimse size para verip sonra iş yap demez burasi R10 kurallara tekrar bakmanızı tavsiye ederim yoksa çok burda kalamıcaksiniz.