Öncelikle hayırlı geceler
İnstagram piyasasını ciddi anlamda öldürüyorsunuz konuda 1k türk takipçi 15tl yazar sitede 5tl den verirsiniz. Özelden yazanlara 10k 50tl dersiniz. Onuda geçtim şurda ekmek paramızı kazanıyoruz kimisi ev geçindiriyor kimisi öğrenci harçlığını çıkarıyor yok r10 üyelerine ücretsiz takipçi yok ücretsiz beğeni amacınız ne amacınız ? bu konuya artık bir el atılması gerekiyor burda kurallara uyan insanların hakkına giriyorsunuz bu konuyu düzeltecek babayiğ bir modaratör yoksa yapın beni modaretör kimsenin gözünün yaşına bakmayayım bu devran böyle dönmez bu konuda işine gelmeyen kişiler tarafından şikayet edilip silinecek forumda artık kendi hakkımızı savunamaz olduk...
Piyasayı ÖLDÜRÜYORSUNUZ !!!!
24
●1.877
- 05-11-2017, 21:15:32Üyeliği durdurulduAltına imzamı atarım. Forum da konu açamaz olduk zaten satamayacağız diye.
- 05-11-2017, 21:21:09Görüşünüze saygı duyuyorum ama katılmıyorum.
Bence forum kuralı değişsin. Taban uygulaması kalksın. Ben de bot takipçi aradığımda Google'a değil R10 a bakayım.
5 TL'ye kazanıyor ki satıyor. Alan memnun satan memnun ise R10 neden piyasaya müdahale ediyor? - 05-11-2017, 21:25:18@xxx786; öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim
adam 5tl den kazanmıyor sırf aç gözlülüğü için sırf daha çok para kazanmak için en ucuzdan vermeye kar marcını düşük tutmaya çalışıyor eğer taban fiyat olmasa idi şuan instagram kategorisi çöplükten başka birşey olmazdı piyasanın devamlılığı için taban fiyat şart fakat fiyatlarda indirim olursa alıcılar için güzel olur - 05-11-2017, 21:30:34Bu hizmetlere para verenler parayı havadan kazanıyor muamelesi resmen. Yani adam da ekmek parasını buna veriyor. 5 tl den o adam para kazanıyor gerisini siz duşunun. 10 tl alan demek daha fazla kazanıyor.
Yazının özeti diyor ki ;
Kardesim fiyatları düşürmeyin bu is icin para verenleri sömürelim. Onlar parayı yerde buluyr havadan kazanıyor.
Bir başlık açarken biraz düşünmek lazım bence.
Sent from my iPhone using Tapatalk - 05-11-2017, 21:30:55Merhabalar,
konudada belirttiğiniz gibi" bu işten ekmek yiyenler , ev geçindirenler" mevcut. Aynı şekilde bende yıllardır bu işi yapıyorum, durum gittikçe daha kötü oluyor. Şunu bilmenizi isterim ki; yönetim olarak forumumuzda ticaret yapan kimsenin işlerinin kötü gitmesini istemeyiz her zaman daha iyisi için çalışmalar yaparız.
Biz yönetim olarak gereken çalışmaları yapıyoruz. Kısa bir zaman diliminde kuralları tekrar gözden geçireceğimizden şüpheniz olmasın.
Gelmiş bide buraya post atmış. Bu devran böyle gider yapacak birşey yok
