Görüşünüze saygı duyuyorum ama katılmıyorum.
Bence forum kuralı değişsin. Taban uygulaması kalksın. Ben de bot takipçi aradığımda Google'a değil R10 a bakayım.
5 TL'ye kazanıyor ki satıyor. Alan memnun satan memnun ise R10 neden piyasaya müdahale ediyor?