@xxx786; öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim
adam 5tl den kazanmıyor sırf aç gözlülüğü için sırf daha çok para kazanmak için en ucuzdan vermeye kar marcını düşük tutmaya çalışıyor eğer taban fiyat olmasa idi şuan instagram kategorisi çöplükten başka birşey olmazdı piyasanın devamlılığı için taban fiyat şart fakat fiyatlarda indirim olursa alıcılar için güzel olur