Bu hizmetlere para verenler parayı havadan kazanıyor muamelesi resmen. Yani adam da ekmek parasını buna veriyor. 5 tl den o adam para kazanıyor gerisini siz duşunun. 10 tl alan demek daha fazla kazanıyor.
Yazının özeti diyor ki ;
Kardesim fiyatları düşürmeyin bu is icin para verenleri sömürelim. Onlar parayı yerde buluyr havadan kazanıyor.
Bir başlık açarken biraz düşünmek lazım bence.
Sent from my iPhone using Tapatalk