Öncelikle hayırlı geceler
İnstagram piyasasını ciddi anlamda öldürüyorsunuz konuda 1k türk takipçi 15tl yazar sitede 5tl den verirsiniz. Özelden yazanlara 10k 50tl dersiniz. Onuda geçtim şurda ekmek paramızı kazanıyoruz kimisi ev geçindiriyor kimisi öğrenci harçlığını çıkarıyor yok r10 üyelerine ücretsiz takipçi yok ücretsiz beğeni amacınız ne amacınız ? bu konuya artık bir el atılması gerekiyor burda kurallara uyan insanların hakkına giriyorsunuz bu konuyu düzeltecek babayiğ bir modaratör yoksa yapın beni modaretör kimsenin gözünün yaşına bakmayayım bu devran böyle dönmez bu konuda işine gelmeyen kişiler tarafından şikayet edilip silinecek forumda artık kendi hakkımızı savunamaz olduk...