• 30-04-2009, 10:29:54
    #1
    Merhabalar,
    Tokat Turhal Tatlıcak köyündeki Tatlıcak İlköğretim Okulu'na Thin Client, bilgisayar ya da eski işe yaramayan bilgisayarlarını bağışlayabilecek ya da aracı olabilecek varsa lütfen;

    Tatlıcak İlköğretim Okulu Web Sitesi - Tatlıcak Köyü / Turhal / TOKAT
    0 356 291 11 74
    617120@meb.k12.tr

    'den Adem YÜCE ile iletişime geçsin. Okulumuzun ihtiyaçlarını karşılayabilmek için bu şekilde çözüm aramaya çalışıyorum. Gençler teknolojiden uzak kalmasın, YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.

    İyi çalışmalar.
  • 30-04-2009, 20:39:41
    #2
    ahh inÅŸ bulursun
    böyle yardım edecek kişiler gerçekten az
    şahısada bilgisayar yada parça bağışlayan olursa iletişime geçebilirsiniz
  • 04-05-2009, 21:34:19
    #3
    bende P2 kasa var hocam ama hddki yok pc çalısıyor elimde bir kaç tane işime yaramıyan çalışlam parçalarda var.Göndermek isterim ayrıntlı adresi pm olarak atarsanız en kısa sürede kasayı göndermeye çalışıcam.biz adam olamadık bağrı kardeşlerimiz teknolojiden uzak durmasınlar ülkeye yararlı olsunlar. Saygılar pm'minizi bekliyorum...
  • 04-05-2009, 21:37:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bölgedeki iş adamlarıyla iletişime geçseniz daha yararlı olur, bende Turhal doğumluyum. Elimde olsa düşünmeden yollardım
  • 09-05-2009, 21:16:14
    #5
    Bunu işi thinkquest.org'a proje olarak taşıdım. Milli Eğitim'den de izin alabilirsem inşallah ülke çapında resmi bir projeye dönüştüreceğim. thinkquest.org'dan da bakarsınız dünyadan kardeş okullar da bulurum. Evrak ve afişler hazır olunca bağlantılarını veririm.

    İlgilenen herkese teşekkür ederim. Büyük vakıf ve şirketlere de ulaştırabilecek varsa lütfen bizimle iletişime geçsin.
  • 09-05-2009, 22:47:29
    #6
    Misafir
    Milli eğitim bakanlığının bilgisayarları alması gerekmiyomu ?
  • 10-05-2009, 22:30:22
    #7
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli eğitim bakanlığının bilgisayarları alması gerekmiyomu ?
    gerekiyor ama ya bakanlık işini yapmıyor yada yetişemiyor

    özzr
  • 10-05-2009, 22:44:52
    #8
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli eğitim bakanlığının bilgisayarları alması gerekmiyomu ?
    Milli Eğitim ve Ulaştırma Bakanlığı birçok okula bilgisayar gönderdi. Ama merkezdeki okullarda bile ihtiyaç gerçekten karşılanabilmiş değil. Birçok okul ailelerden topluyor. .NET dersi veren endüstri meslek lisesinde bile bilgisayarların konfigürasyonu içler acısı. Bakanlığın yaptığı kampanyalarla birçok okula bilgisayar sınıfı kuruldu....

    Chile Mix arkadaşım, konuyu sulandırmazsan sanırım iyi olacak. Belgeler imzalansın, sitede yayınlayacağım. Şu an bile Finikeden 1 Celeron 500 Bilgisayar, 2 tane de 17" ekran buldum. Çok yakında sitede sevinen çocukların fotoğraflarını da yayınlarım. Tabi insan sistemin içerisine girmeyince böyle senin gibi konuşabilir ama bırak bilgisayarı öğretmen arkadaşların birçoğu canını dişine takmış, tuvaleti olmayan okullarda çalışıyor, okulun tuvale kuyusunu kendisi kazıp, tuvaletin inşaatını kendisi yapıyor.
  • 15-05-2009, 13:25:37
    #9
    yardımın için sağol, iyi bir proje olmuş