bende P2 kasa var hocam ama hddki yok pc çalısıyor elimde bir kaç tane işime yaramıyan çalışlam parçalarda var.Göndermek isterim ayrıntlı adresi pm olarak atarsanız en kısa sürede kasayı göndermeye çalışıcam.biz adam olamadık bağrı kardeşlerimiz teknolojiden uzak durmasınlar ülkeye yararlı olsunlar. Saygılar pm'minizi bekliyorum...