Okulumuza Thin Client ya da eski bilgisayar
12
●1.368
- 15-05-2009, 15:26:06birde ben birşey söyleyeyim;
bizim okulumuzdada bilgisayar sınıfı olmasına rağmen bilgisayarları kullanamıyoruz nedenleri ise şunlar;
okulumuz kiliseden bozma bir yer olduğu için birde çok sınıf olduğu için bir sınıf bilgisayar lab. da ders işliyor, o yüzden bütün bilgisayarlar bir yana istiflendi..
bilgisayar derslerinde hep sınıfta oluyoruz, uygulama diye bir şey söz konusu olmuyor,
bilgisayarların ya klavyesi ya mausu yok olanlarda tam sağlam değil..
birde yeni okul yaptırılıyor, yaptırılıyor derken yapıldı ama 1 senedir hala geçemedik..kışın kazan gelmedi dediler, 29 ekimde geçiorduk sözde, sonra ramazan bayramından sonra geçiyorduk hala beklemekteyiz kazan geldi okul bitti sıralar içeride 2 televizyon gelmiş, birdahaki öğretim dönemine geçeriz
- 13-09-2009, 02:35:45ilgilenen arkadaşların hepsine çok teşekkürler.
işin aslı şu an için bölgede bir resmi kurum dışında destek bulamadık. Diğer bölgelere ulaşmaya çalışıyorum onlar da kendi bölgelerindeki okullara yardım ediyorlar. Kim ne derse desin Antalya'nın hatta Ankara'nın göbeğinde bile hali içler acısı olan okullar var. İstanbul'u belirtmeye gerek yok zaten.
Bakalım birşey çıkar mı? Denemeye devam.