birde ben birşey söyleyeyim;

bizim okulumuzdada bilgisayar sınıfı olmasına rağmen bilgisayarları kullanamıyoruz nedenleri ise şunlar;

okulumuz kiliseden bozma bir yer olduğu için birde çok sınıf olduğu için bir sınıf bilgisayar lab. da ders işliyor, o yüzden bütün bilgisayarlar bir yana istiflendi..
bilgisayar derslerinde hep sınıfta oluyoruz, uygulama diye bir şey söz konusu olmuyor,
bilgisayarların ya klavyesi ya mausu yok olanlarda tam sağlam değil..
birde yeni okul yaptırılıyor, yaptırılıyor derken yapıldı ama 1 senedir hala geçemedik..kışın kazan gelmedi dediler, 29 ekimde geçiorduk sözde, sonra ramazan bayramından sonra geçiyorduk hala beklemekteyiz kazan geldi okul bitti sıralar içeride 2 televizyon gelmiş, birdahaki öğretim dönemine geçeriz