Milli eğitim bakanlığının bilgisayarları alması gerekmiyomu ?
Milli Eğitim ve Ulaştırma Bakanlığı birçok okula bilgisayar gönderdi. Ama merkezdeki okullarda bile ihtiyaç gerçekten karşılanabilmiş değil. Birçok okul ailelerden topluyor. .NET dersi veren endüstri meslek lisesinde bile bilgisayarların konfigürasyonu içler acısı. Bakanlığın yaptığı kampanyalarla birçok okula bilgisayar sınıfı kuruldu....
Chile Mix arkadaşım, konuyu sulandırmazsan sanırım iyi olacak. Belgeler imzalansın, sitede yayınlayacağım. Şu an bile Finikeden 1 Celeron 500 Bilgisayar, 2 tane de 17" ekran buldum. Çok yakında sitede sevinen çocukların fotoğraflarını da yayınlarım. Tabi insan sistemin içerisine girmeyince böyle senin gibi konuşabilir ama bırak bilgisayarı öğretmen arkadaşların birçoğu canını dişine takmış, tuvaleti olmayan okullarda çalışıyor, okulun tuvale kuyusunu kendisi kazıp, tuvaletin inşaatını kendisi yapıyor.