Konu
Okulumuza Thin Client ya da eski bilgisayar
10-05-2009, 22:30:22
#7
Chile_Mix
EscapeLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Milli eğitim bakanlığının bilgisayarları alması gerekmiyomu ?
gerekiyor ama ya bakanlık işini yapmıyor yada yetişemiyor
özzr