İphoneum için almıştım fakat en fazla 5 gün kullandım sonra telefonumu sattıgım için kullanamadım. İçi yün gibi yumuşak bir kılıftır çok begenerek almıştım telefonu çok iyi korur.
http://prnt.sc/w2mqja
https://prnt.sc/w2mpup
Ücret: 40tl
kargo ücreti alıcıya aittir. Gerçekten kaliteli bir kılıftır
İphone 11 kılıf
9
●149
- 14-12-2020, 21:24:38Hocam isterse kutu içinde b0k satsın adam. Yine de satış konusu. Bu kadar da şey yapmamak lazım. Yorum atarken satıcı , alıcı arası ilişkilere dikkat etseniz de baltalanmasaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2020, 21:32:29Üyeliği durdurulduFikrinizi sormadım yani bana göre çok güzel bir kılıf ve zaten begenen alır, konumu böyle baltalamanız hoşunuzamı gidiyor? Lütfen gereksiz yorumlarda bulunmayın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2020, 21:34:25Üyeliği durdurulduEski bir telefondan yükledim hocam dikkat etmemişim, temizleyip konuya ekleyecem. Uzun zamandır kullanmadım tozlanmış teşekkür ederim dikkatiniz içinCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde uyarabilirsin elbette çünkü eski ve kamerası kötü bir telefondan yükledim resimleri oyüxden dikkat etmemişim. Ama söylediginiz şeyler ürünümü kötüleyecek şeyler buda baltalamak oluyor lütfen söylediklerinize dikkat edin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temizle öyle at satıyorsan leş gibi kılıfı çekip koymuşsun zaten hastalık var