• 14-12-2020, 21:20:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İphone’um için almıştım fakat en fazla 5 gün kullandım sonra telefonumu sattıgım için kullanamadım. İçi yün gibi yumuşak bir kılıftır çok begenerek almıştım telefonu çok iyi korur.
    http://prnt.sc/w2mqja
    https://prnt.sc/w2mpup
    Ücret: 40tl
    kargo ücreti alıcıya aittir. Gerçekten kaliteli bir kılıftır
  • 14-12-2020, 21:22:23
    #2
    kılıfta leş içinde at çöpe gitsin hocam
    • ResLio
    • Cooper34
    • Fatihars
    ResLio, Cooper34, Fatihars ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 14-12-2020, 21:24:38
    #3
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kılıfta leş içinde at çöpe gitsin hocam
    Hocam isterse kutu içinde b0k satsın adam. Yine de satış konusu. Bu kadar da şey yapmamak lazım. Yorum atarken satıcı , alıcı arası ilişkilere dikkat etseniz de baltalanmasa
  • 14-12-2020, 21:26:05
    #4
    @MertBirden; söyledigini dikkate alacagım avukat bey
  • 14-12-2020, 21:29:01
    #5
    Satmak için en azından temizleyip fotoğraf çekersen daha iyi olur.
  • 14-12-2020, 21:32:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kılıfta leş içinde at çöpe gitsin hocam
    Fikrinizi sormadım yani bana göre çok güzel bir kılıf ve zaten begenen alır, konumu böyle baltalamanız hoşunuzamı gidiyor? Lütfen gereksiz yorumlarda bulunmayın.
  • 14-12-2020, 21:33:20
    #7
    @iamJaguar; ne baltalaması ? temizle öyle at satıyorsan leş gibi kılıfı çekip koymuşsun zaten hastalık var
  • 14-12-2020, 21:34:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmak için en azından temizleyip fotoğraf çekersen daha iyi olur.
    Eski bir telefondan yükledim hocam dikkat etmemişim, temizleyip konuya ekleyecem. Uzun zamandır kullanmadım tozlanmış teşekkür ederim dikkatiniz için
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @iamJaguar; ne baltalaması ? temizle öyle at satıyorsan leş gibi kılıfı çekip koymuşsun zaten hastalık var
    Bu şekilde uyarabilirsin elbette çünkü eski ve kamerası kötü bir telefondan yükledim resimleri oyüxden dikkat etmemişim. Ama söylediginiz şeyler ürünümü kötüleyecek şeyler buda baltalamak oluyor lütfen söylediklerinize dikkat edin.
  • 14-12-2020, 21:38:08
    #9
    • inno
    inno bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.