Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kılıfta leş içinde at çöpe gitsin hocam
Hocam isterse kutu içinde b0k satsın adam. Yine de satış konusu. Bu kadar da şey yapmamak lazım. Yorum atarken satıcı , alıcı arası ilişkilere dikkat etseniz de baltalanmasa