Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kılıfta leş içinde at çöpe gitsin hocam
Fikrinizi sormadım yani bana göre çok güzel bir kılıf ve zaten begenen alır, konumu böyle baltalamanız hoşunuzamı gidiyor? Lütfen gereksiz yorumlarda bulunmayın.