Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmak için en azından temizleyip fotoğraf çekersen daha iyi olur.
Eski bir telefondan yükledim hocam dikkat etmemişim, temizleyip konuya ekleyecem. Uzun zamandır kullanmadım tozlanmış teşekkür ederim dikkatiniz için
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@iamJaguar; ne baltalaması ? temizle öyle at satıyorsan leş gibi kılıfı çekip koymuşsun zaten hastalık var
Bu şekilde uyarabilirsin elbette çünkü eski ve kamerası kötü bir telefondan yükledim resimleri oyüxden dikkat etmemişim. Ama söylediginiz şeyler ürünümü kötüleyecek şeyler buda baltalamak oluyor lütfen söylediklerinize dikkat edin.