İphoneum için almıştım fakat en fazla 5 gün kullandım sonra telefonumu sattıgım için kullanamadım. İçi yün gibi yumuşak bir kılıftır çok begenerek almıştım telefonu çok iyi korur.
http://prnt.sc/w2mqja https://prnt.sc/w2mpup
Ücret: 40tl
kargo ücreti alıcıya aittir. Gerçekten kaliteli bir kılıftır