• 14-07-2025, 15:07:27
    #1
    selamlar. şehir içinde sağa sola gitmelik, işe git gel yapmalık bir 50cc motor arayışım var ancak bir sürü model var. bu konuda tecrübeli arkadaşlardan tavsiye almak isterim.
    şu ana kadar gördüğüm mondial wing 50 ile kuba bluebird 50 öne çıkıyor, bu ikisini ya da başka bir model kullanan var mıdır?
  • 14-07-2025, 15:14:30
    #2
    merhaba,
    7-8 ay gündelik kuba x boss kullandım fena değildi.

    Olumlıu yönler;
    50CC gibi durmuyor
    az yakıyor
    diğer motorsiklet parçaları ile uyumlu

    Olumsuz yönler;
    çok fazla titriyor 25-30 km kullanınca uyuşmalar oluyor.
    malzeme kalitesi kötü yeni aldığımda debriyaj maneti sıkarken kırıldı.
    nikelaj kısımlarında paslanmalar ve ince kaporta kısımlarında kopmalar oldu.
  • 14-07-2025, 15:18:28
    #3
    best23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,
    7-8 ay gündelik kuba x boss kullandım fena değildi.

    Olumlıu yönler;
    50CC gibi durmuyor
    az yakıyor
    diğer motorsiklet parçaları ile uyumlu

    Olumsuz yönler;
    çok fazla titriyor 25-30 km kullanınca uyuşmalar oluyor.
    malzeme kalitesi kötü yeni aldığımda debriyaj maneti sıkarken kırıldı.
    nikelaj kısımlarında paslanmalar ve ince kaporta kısımlarında kopmalar oldu.
    hocam açıkçası bu tarzdakilere rahat edemem diye yanaşmamıştım çok fazla. hem senin de dediğin titreme sorunundan hem de çok gürültülü geliyor bana. daha çok yaşlı işi oturaklı modellere bakıyordum
  • 14-07-2025, 16:39:24
    #4
    125 cc olup ruhsatta 50 cc scooter motorum var 7 600 de çok güzel kulanışlı bir motor ilgilenirseniz dm
  • 14-07-2025, 16:56:18
    #5
    serhatsahin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    125 cc olup ruhsatta 50 cc scooter motorum var 7 600 de çok güzel kulanışlı bir motor ilgilenirseniz dm
    Fiyat nedir
  • 14-07-2025, 16:57:12
    #6
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat nedir
    dm gelin hocam uyguna veeceğim nakite ihtiyacım var
  • 14-07-2025, 17:10:29
    #7
    hocam yıllardır 50cc kullanmış biri olarak alacaksan direkt 50cc motor al, 80-100vs çevrilmiş motor alma. Emin ol her ay tamirciden çıkmazsın. Orijinal olarak 125cc olan motor al. sana tavsiyem çin mallarından uzak dur direkt honda pcx 125 al... 2. elleri bile iş görür.
  • 14-07-2025, 17:17:53
    #8
    hakanayas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yıllardır 50cc kullanmış biri olarak alacaksan direkt 50cc motor al, 80-100vs çevrilmiş motor alma. Emin ol her ay tamirciden çıkmazsın. Orijinal olarak 125cc olan motor al. sana tavsiyem çin mallarından uzak dur direkt honda pcx 125 al... 2. elleri bile iş görür.
    hocam çevrilmiş almayı düşünmüyorum ben de evet. 125 alamam ehliyetim yok o yüzden 50 olsun sağa sola gidebileyim istiyorum
  • 14-07-2025, 17:23:09
    #9
    aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çevrilmiş almayı düşünmüyorum ben de evet. 125 alamam ehliyetim yok o yüzden 50 olsun sağa sola gidebileyim istiyorum
    hocam madem ısrar ettin. o zaman direkt arora cappucino 50 al. 50cc ama 80veya100cc olarak çeviriyorlar isteğe göre. artı olarak 50cc ama kasa olarak 125cc ile birebir aynı. Hem aldığı yük fazla hem de diğer 50cclere göre oldukça büyük duruyor. ben 2 kişi bu motorla haftasonları 100km yol yapıyorum hatta çoğu zaman arka ve orta bagaj + ön kısımda poşet asma yerleri dolu oluyor benimki 80cc ve 70-80km hızı rahat görüyorum. 250tlye depo doluyor ve 1 depoyla 170-180km arası gidiyor. ama bu hale getirene kadar çok uğraştım...