aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çevrilmiş almayı düşünmüyorum ben de evet. 125 alamam ehliyetim yok o yüzden 50 olsun sağa sola gidebileyim istiyorum
hocam madem ısrar ettin. o zaman direkt arora cappucino 50 al. 50cc ama 80veya100cc olarak çeviriyorlar isteğe göre. artı olarak 50cc ama kasa olarak 125cc ile birebir aynı. Hem aldığı yük fazla hem de diğer 50cclere göre oldukça büyük duruyor. ben 2 kişi bu motorla haftasonları 100km yol yapıyorum hatta çoğu zaman arka ve orta bagaj + ön kısımda poşet asma yerleri dolu oluyor benimki 80cc ve 70-80km hızı rahat görüyorum. 250tlye depo doluyor ve 1 depoyla 170-180km arası gidiyor. ama bu hale getirene kadar çok uğraştım...