merhaba,
7-8 ay gündelik kuba x boss kullandım fena değildi.
Olumlıu yönler;
50CC gibi durmuyor
az yakıyor
diğer motorsiklet parçaları ile uyumlu
Olumsuz yönler;
çok fazla titriyor 25-30 km kullanınca uyuşmalar oluyor.
malzeme kalitesi kötü yeni aldığımda debriyaj maneti sıkarken kırıldı.
nikelaj kısımlarında paslanmalar ve ince kaporta kısımlarında kopmalar oldu.