best23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,
7-8 ay gündelik kuba x boss kullandım fena değildi.

Olumlıu yönler;
50CC gibi durmuyor
az yakıyor
diğer motorsiklet parçaları ile uyumlu

Olumsuz yönler;
çok fazla titriyor 25-30 km kullanınca uyuşmalar oluyor.
malzeme kalitesi kötü yeni aldığımda debriyaj maneti sıkarken kırıldı.
nikelaj kısımlarında paslanmalar ve ince kaporta kısımlarında kopmalar oldu.
hocam açıkçası bu tarzdakilere rahat edemem diye yanaşmamıştım çok fazla. hem senin de dediğin titreme sorunundan hem de çok gürültülü geliyor bana. daha çok yaşlı işi oturaklı modellere bakıyordum