• 31-12-2024, 09:25:22
    #10
    Bende çok fark var sandım aralarında sadece %8 fiyat farkı var gayet normal
  • 31-12-2024, 09:32:26
    #11
    Sıkı şeker bu yaz sezonunda ilana koyduğıun gün satarsın öyle belalı bi arabada değil arkadaşlar bilip bilmeden konuşmuşlar senin yerinde olsam Samsun’a gider araca bakar alırım otomatiği daha keyifli olacaktır ama dsg sorun yaşatabilir başka bi sorunu yok zaten yağını suyunu kontrol et 1.4 tsı
  • 31-12-2024, 09:48:07
    #12
    huseyinozsk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkı şeker bu yaz sezonunda ilana koyduğıun gün satarsın öyle belalı bi arabada değil arkadaşlar bilip bilmeden konuşmuşlar senin yerinde olsam Samsun’a gider araca bakar alırım otomatiği daha keyifli olacaktır ama dsg sorun yaşatabilir başka bi sorunu yok zaten yağını suyunu kontrol et 1.4 tsı
    samsundayım hocam 700 desem verecek adam ama tedirginim ilk arabam birde bilgin varsa motor işigi yanıyor sorduk warexden dedi normalmi
  • 31-12-2024, 09:57:55
    #13
    Hocam ;

    Mazda RX-8
    Audi A5
    Audi TT
    Honda CR-Z
    Mini Cooper

    Cooperdan da biraz soğuğum ama son modelleri falan güzel yapıyorlar

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4616415/detay/
    Alacaksınız ise bu tabiki, hem hata yok , hem ful.
  • 31-12-2024, 09:59:00
    #14
    Zamanında çok istediğim iki aracada bakmışsınız Peugeot RCZ elektronik problemleri ile ünlüdür düzgününü bulursanız muhteşem bir araçtır. Scirocco çok güzel fakat bizim kekoların elinde patates olmuş araçtır düzgününü bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Kuzenimde şu an scirocco var dsgli memnun nadirde olsa 5-10k masraf çıkarıyo
  • 31-12-2024, 11:58:07
    #15
    Kesin alacaksanız Motor kodu CAV Olanlar eski ve sıkıntılı . CTH Olan Scirocco tercih edin.
  • 31-12-2024, 12:03:06
    #16
    leon verelim 1.4 tsi 2011
  • 31-12-2024, 13:50:11
    #17
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    leon verelim 1.4 tsi 2011
    İlan varmi hocam bakayim
  • 31-12-2024, 14:04:13
    #18
    İlk arabam sciroccoydu. Binerken çok keyif aldigim bir aracti, fakaaat ; bu araclari hicbir zaman duzgun kullanani gormedim. Aldiktan sonra mutlaka motor, elektronik, turbo arizalarindan biri veya birkaciyla ugrasacagini, buralara hatri sayilir paralar kaciracagini unutma. Ben suanki aklimla bu araci almam, önünden bile gecmem. İşin ticari boyutunu bir kenara birakirsak sadece binmek icin bu araca 500bin ₺ bile vermem. Zamaninda bana da sana soylediklerimi soyleyenler olmustu ama ben dinlemeyip almistim, seninde oyle yapacagini biliyorum. İnsan basina gelmeden, tecrube etmeden bu soylenenleri icindeki hevesle aklindan siliyor simdiden hayirlisi olsun kazasiz belasiz.