• 31-12-2024, 09:01:21
    #1
    Merhaba
    2 arac var 2 side birbirine yakın araclar ama fiyat olarak baya fark var .Yardımcı olurmusunuz.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4616415/detay/
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5810913/detay/
  • 31-12-2024, 09:03:15
    #2
    Bulaşmayın şu illet arabaya dertsiz başınıza dert alırsınız
  • 31-12-2024, 09:10:17
    #3
    Kardeşim başka marka hoşuna giden araçlar varmı ?
  • 31-12-2024, 09:17:00
    #4
    Arabadan anlayan biri zaten direkt olarak girme der sana.

    Scirocco hep benim başıma turbo hortumu belası getirdi. Sürekli patlıyordu namussuz.
  • 31-12-2024, 09:18:37
    #5
    Bulaşma kaç 😂
  • 31-12-2024, 09:18:50
    #6
    O fiyata alan son sahibi olacağı için aralarında ki fark hocam. Daha öncesinde 2016 scirocco aracım vardı. Projelik olarak bindiğim (motoru yüklediğim) bir araçtı. İçini dışını fazlasıyla iyi bilirim. Manuel tercihiniz gayet iyi bu araçta, otomatik olsa uzak durun derdim. Lakin iki araçta bahsedildiği gibi temiz ise tercih edebilirsiniz. (O fiyatlara değil tabi ki)
  • 31-12-2024, 09:23:43
    #7
    burakcansrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata alan son sahibi olacağı için aralarında ki fark hocam. Daha öncesinde 2016 scirocco aracım vardı. Projelik olarak bindiğim (motoru yüklediğim) bir araçtı. İçini dışını fazlasıyla iyi bilirim. Manuel tercihiniz gayet iyi bu araçta, otomatik olsa uzak durun derdim. Lakin iki araçta bahsedildiği gibi temiz ise tercih edebilirsiniz. (O fiyatlara değil tabi ki)
    o fiyatlara degil tabiki derken ne demek istediniz hocam bu fiyata ise bi sıkıntı var gibimi
  • 31-12-2024, 09:24:32
    #8
    Mexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim başka marka hoşuna giden araçlar varmı ?
    yok hocam pek ama olursa bu olur
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...19033870/detay
  • 31-12-2024, 09:25:19
    #9
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o fiyatlara degil tabiki derken ne demek istediniz hocam bu fiyata ise bi sıkıntı var gibimi
    O modelde bir araç için (scirocco) alacaksanız fazla para hocam. Benim gözümde bu durum böyle açıkcası.