• 31-12-2024, 15:46:44
    #19
    Rowall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk arabam sciroccoydu. Binerken çok keyif aldigim bir aracti, fakaaat ; bu araclari hicbir zaman duzgun kullanani gormedim. Aldiktan sonra mutlaka motor, elektronik, turbo arizalarindan biri veya birkaciyla ugrasacagini, buralara hatri sayilir paralar kaciracagini unutma. Ben suanki aklimla bu araci almam, önünden bile gecmem. İşin ticari boyutunu bir kenara birakirsak sadece binmek icin bu araca 500bin ₺ bile vermem. Zamaninda bana da sana soylediklerimi soyleyenler olmustu ama ben dinlemeyip almistim, seninde oyle yapacagini biliyorum. İnsan basina gelmeden, tecrube etmeden bu soylenenleri icindeki hevesle aklindan siliyor simdiden hayirlisi olsun kazasiz belasiz.
    valla hep hayalimdi gerçeklesmesine ilkkez cok yaklastım o yüzden al diyende alma diyende cok genellikle dsg den uzak dur diyen cok oluyor.Birde sciroccoya degil sahibine bakip al diyende cok o yüzden bu yasa bidaha gelmicem alip tecrube etmek istiyorum yorumun için cok tesekkürler.
  • 31-12-2024, 15:55:37
    #20
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlan varmi hocam bakayim
    2011 model 163 bin kmde 1 değişen 2 parça boya var , ağır kaza vs. yok FR ın bi altı paket. 1.4 tsi benzin 130 bg , aile aracıdır. İlgilenirseniz fotoğraf atayım ilana koymadım.
  • 31-12-2024, 16:15:34
    #21
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulaşmayın şu illet arabaya dertsiz başınıza dert alırsınız
    2.5 senedir bende bu arabadan var o kadar araçtan sonra cennet gibi geldi. Şu an km'si artık yükseliyor diye satıp düşük km'li almayı düşünüyorum. Siz ne derdinden bahsettiniz tam olarak hocam?
  • 31-12-2024, 16:24:55
    #22
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.5 senedir bende bu arabadan var o kadar araçtan sonra cennet gibi geldi. Şu an km'si artık yükseliyor diye satıp düşük km'li almayı düşünüyorum. Siz ne derdinden bahsettiniz tam olarak hocam?
    1.5 yıl içinde motor blok çatlatması hortum patlatması üst kapak arızası bitmedi de bitmedi bi de manueldi dsg de değildi
  • 31-12-2024, 16:26:51
    #23
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıl içinde motor blok çatlatması hortum patlatması üst kapak arızası bitmedi de bitmedi bi de manueldi dsg de değildi
    Hocam sen temiz aldın da mı elinde öyle oldu yoksa sen aldığın kişiden farkına varamadan mı sana o şekil verdi?
  • 31-12-2024, 21:49:51
    #24
    Yorumlarda çoğu kişi bulaşmayın yazmış rocco genç arabası oynanmış yazılımlı arabalar , bende roccoya biniyorum böyle keyifli bir araba yok, temiz ve bakımlı yorulmamış araç bulursanız alın keyfinize bakın.
    3 sahibiyim stok hiç ellenmemiş araba bende yormuyorum normal biniyorum,
  • 02-01-2025, 10:32:58
    #25
    ibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarda çoğu kişi bulaşmayın yazmış rocco genç arabası oynanmış yazılımlı arabalar , bende roccoya biniyorum böyle keyifli bir araba yok, temiz ve bakımlı yorulmamış araç bulursanız alın keyfinize bakın.
    3 sahibiyim stok hiç ellenmemiş araba bende yormuyorum normal biniyorum,
    kac model var hocam sizde manuel mi dsg mi
  • 02-01-2025, 12:16:00
    #26
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kac model var hocam sizde manuel mi dsg mi
    2012 model sportline manuel 160 HP 153binde