2.5 senedir bende bu arabadan var o kadar araçtan sonra cennet gibi geldi. Şu an km'si artık yükseliyor diye satıp düşük km'li almayı düşünüyorum. Siz ne derdinden bahsettiniz tam olarak hocam?
1.5 yıl içinde motor blok çatlatması hortum patlatması üst kapak arızası bitmedi de bitmedi bi de manueldi dsg de değildi