Sıkı şeker bu yaz sezonunda ilana koyduğıun gün satarsın öyle belalı bi arabada değil arkadaşlar bilip bilmeden konuşmuşlar senin yerinde olsam Samsuna gider araca bakar alırım otomatiği daha keyifli olacaktır ama dsg sorun yaşatabilir başka bi sorunu yok zaten yağını suyunu kontrol et 1.4 tsı