İlk arabam sciroccoydu. Binerken çok keyif aldigim bir aracti, fakaaat ; bu araclari hicbir zaman duzgun kullanani gormedim. Aldiktan sonra mutlaka motor, elektronik, turbo arizalarindan biri veya birkaciyla ugrasacagini, buralara hatri sayilir paralar kaciracagini unutma. Ben suanki aklimla bu araci almam, önünden bile gecmem. İşin ticari boyutunu bir kenara birakirsak sadece binmek icin bu araca 500bin ₺ bile vermem. Zamaninda bana da sana soylediklerimi soyleyenler olmustu ama ben dinlemeyip almistim, seninde oyle yapacagini biliyorum. İnsan basina gelmeden, tecrube etmeden bu soylenenleri icindeki hevesle aklindan siliyor simdiden hayirlisi olsun kazasiz belasiz.