• 25-10-2024, 18:01:45
    #1
    Selamlar, yakın zamanda araç devir alan var mı? Biz akrabamızdan araç alacağız parayı nakit olarak vereceğiz. Fakat sistem değişmiş bankadan göndermek zorunlu diyen de var zorunlu değil diyen de var. Net bilgisi olan var mı? Ona göre paramızı bankaya yatıracağız.
  • 25-10-2024, 18:07:00
    #2
    xhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, yakın zamanda araç devir alan var mı? Biz akrabamızdan araç alacağız parayı nakit olarak vereceğiz. Fakat sistem değişmiş bankadan göndermek zorunlu diyen de var zorunlu değil diyen de var. Net bilgisi olan var mı? Ona göre paramızı bankaya yatıracağız.
    Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar
  • 25-10-2024, 18:07:02
    #3
    xhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, yakın zamanda araç devir alan var mı? Biz akrabamızdan araç alacağız parayı nakit olarak vereceğiz. Fakat sistem değişmiş bankadan göndermek zorunlu diyen de var zorunlu değil diyen de var. Net bilgisi olan var mı? Ona göre paramızı bankaya yatıracağız.
    Selamlar.
    Nakit parayla devir işlemi artık bitti hocam, eskidendi o, banka üzerinden gönderim zorunlu.https://portal.tnb.org.tr/Sayfalar/GuvenliOdemeHiz.aspx
  • 25-10-2024, 18:07:32
    #4
    Platin üye
    Çalışan size soruyor ödemeyi nasıl yapacaksınız?
    Nakit sözde kabul edilmiyor.
    Güvenli ödeme dedikleri Noterin kendi ibanı oraya gelen parayı devir işlem sonrası satıcıya geri gönderiyor.
    Nakit ödemek istiyorsanız, Senetli satış diyorsunuz, sizden herhangibi bir belge göstermenizi v.s istemiyorlar.

    Senetle satış yaptık deyip satıcıya nakit olarak verebilirsiniz.
  • 25-10-2024, 18:08:42
    #5
    Ben pazartesi günü araç aldım şimdi olay tam olarak şöyle ilerliyor,

    Noter soruyor güvenli ödeme ile işlem yaptınız mı eğer AYNI BANKA olmak zorunda transfer yapılacaksa çok güzel sistem,

    siz nakit alışverişiniz olacaksa notere senet / çek ile seçenek var onu söyleyin ve işlemi halledin biz o şekilde yaptık.
  • 25-10-2024, 18:17:21
    #6
    Cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim iyi ki varsınız.


    kusadasimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pazartesi günü araç aldım şimdi olay tam olarak şöyle ilerliyor,

    Noter soruyor güvenli ödeme ile işlem yaptınız mı eğer AYNI BANKA olmak zorunda transfer yapılacaksa çok güzel sistem,

    siz nakit alışverişiniz olacaksa notere senet / çek ile seçenek var onu söyleyin ve işlemi halledin biz o şekilde yaptık.
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışan size soruyor ödemeyi nasıl yapacaksınız?
    Nakit sözde kabul edilmiyor.
    Güvenli ödeme dedikleri Noterin kendi ibanı oraya gelen parayı devir işlem sonrası satıcıya geri gönderiyor.
    Nakit ödemek istiyorsanız, Senetli satış diyorsunuz, sizden herhangibi bir belge göstermenizi v.s istemiyorlar.

    Senetle satış yaptık deyip satıcıya nakit olarak verebilirsiniz.
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.
    Nakit parayla devir işlemi artık bitti hocam, eskidendi o, banka üzerinden gönderim zorunlu.https://portal.tnb.org.tr/Sayfalar/GuvenliOdemeHiz.aspx
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar
  • 25-10-2024, 19:27:59
    #7
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar
    Fatura kesen kişiler için aşırı riskli bir durum bahsettiğiniz şey. Aslında sistem çok basit bir kere yapsanız hemen olayı anlıyorsunuz. Her iki tarafı da güvende tutan bir sistem.
  • 25-10-2024, 19:29:06
    #8
    kusadasimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pazartesi günü araç aldım şimdi olay tam olarak şöyle ilerliyor,

    Noter soruyor güvenli ödeme ile işlem yaptınız mı eğer AYNI BANKA olmak zorunda transfer yapılacaksa çok güzel sistem,

    siz nakit alışverişiniz olacaksa notere senet / çek ile seçenek var onu söyleyin ve işlemi halledin biz o şekilde yaptık.
    Aynı banka olma zorunluluğu yok hocam biz bugün garanti - Kuveyt yaptık en basitinden
  • 26-10-2024, 10:28:54
    #9
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı banka olma zorunluluğu yok hocam biz bugün garanti - Kuveyt yaptık en basitinden
    Bizim aldığımız noterdeki adam aynı bankadan olmak zorunda demişti hatta çok saçma bulmuştuk o yüzden. Diğer yöntemi yapmıştık.