Cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim iyi ki varsınız.


kusadasimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pazartesi günü araç aldım şimdi olay tam olarak şöyle ilerliyor,

Noter soruyor güvenli ödeme ile işlem yaptınız mı eğer AYNI BANKA olmak zorunda transfer yapılacaksa çok güzel sistem,

siz nakit alışverişiniz olacaksa notere senet / çek ile seçenek var onu söyleyin ve işlemi halledin biz o şekilde yaptık.
YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışan size soruyor ödemeyi nasıl yapacaksınız?
Nakit sözde kabul edilmiyor.
Güvenli ödeme dedikleri Noterin kendi ibanı oraya gelen parayı devir işlem sonrası satıcıya geri gönderiyor.
Nakit ödemek istiyorsanız, Senetli satış diyorsunuz, sizden herhangibi bir belge göstermenizi v.s istemiyorlar.

Senetle satış yaptık deyip satıcıya nakit olarak verebilirsiniz.
PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.
Nakit parayla devir işlemi artık bitti hocam, eskidendi o, banka üzerinden gönderim zorunlu.https://portal.tnb.org.tr/Sayfalar/GuvenliOdemeHiz.aspx
rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar