Cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim iyi ki varsınız.
Ben pazartesi günü araç aldım şimdi olay tam olarak şöyle ilerliyor,
Noter soruyor güvenli ödeme ile işlem yaptınız mı eğer AYNI BANKA olmak zorunda transfer yapılacaksa çok güzel sistem,
siz nakit alışverişiniz olacaksa notere senet / çek ile seçenek var onu söyleyin ve işlemi halledin biz o şekilde yaptık.
Çalışan size soruyor ödemeyi nasıl yapacaksınız?
Nakit sözde kabul edilmiyor.
Güvenli ödeme dedikleri Noterin kendi ibanı oraya gelen parayı devir işlem sonrası satıcıya geri gönderiyor.
Nakit ödemek istiyorsanız, Senetli satış diyorsunuz, sizden herhangibi bir belge göstermenizi v.s istemiyorlar.
Senetle satış yaptık deyip satıcıya nakit olarak verebilirsiniz.
Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar