rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar
Fatura kesen kişiler için aşırı riskli bir durum bahsettiğiniz şey. Aslında sistem çok basit bir kere yapsanız hemen olayı anlıyorsunuz. Her iki tarafı da güvende tutan bir sistem.